.

.

2011. február 16., szerda

Asztalhoz csüccs

Épp a konyhában voltam, Bius bejött a nappali-ebédlőbe. Túl nagy volt a csönd. Meglestem mit csinál. Na és jól meglepődtem, mert fent ült a széken az asztalnál és a kerámia szalvétatartóval játszott. Rám nézett, büszkén mondta,hogy csüccs.:) Én meg gyorsan elszedtem tőle a szalvétatartót és utána csináltam egy képet.:) Később megmutatta, hogy felállt a szék alján lévő lécre és onnan még egy lépéssel fel a székre, majd leült. Úgyhogy most már erre is figyelni kell! :)


Kis ügyi babám! Egyébként tényleg ügyes, mert mindig elmeséli, hogy mit hogyan csinált. Szavakban és mutogatva. Már nagyon sok szót tud. Úgy 70 db-ig írtam, de most már szerintem 130-nál is tartunk. Végül is mindent kimond, vagy megpróbál elsőre mindent visszamondani.

Ma reggel ép pizsiben még fetrengett egy kicsit a szobájában, miután megitta a reggeli tejcsit és dumált is egy kicsit. :) Erről itt egy kis videó:



2 megjegyzés:

  1. Meg kell zabálni:)
    Nagyon édes!!!!!Úgy ki van terülve mint egy kis béka:)
    És okos!
    Meglátod nemsokára az asztalra is felmászik!:D

    VálaszTörlés
  2. Köszi.:) Na igen, lehet az asztal a következő cél.:)

    VálaszTörlés