.

.

2011. április 24., vasárnap

Barátnőm szülinapja + Margitsziget

Ildi barátnőm is klubtag lett, vagyis betöltötte a harmadik x-et. :) Előre kért egy meglepetés bulit, amit le is szerveztem. Igaz nem volt teljesen meglepetés, mert a vendéglistát ő állította össze, illetve az éttermet is ő említette. Persze próbáltunk ködösíteni a dátumot illetően, de mint minden mást, ezt is kitalálta.

Szóval szombaton elindultunk fel Pestre az ebédre. Bius odafele aludt egy kicsit, aztán rajzolt a tábláján, illetve a kerekes katicáját próbálta megszerelni. :) Állandóan csavarozni, kalapálni akar. Az egyik kedvenc meséje is a Manny mester.

Mivel időben felértünk, így volt még időnk beugrani az Ikeába. Szerettem volna Biusnak az ágyához illő kis széket és asztalt venni. Persze amíg mi nézelődtünk Bius szét akarta pakolni a boltot. :) Voltak játékok amikkel játszott, de legalább kinyújtóztatta magát egy kicsit a hosszú út után. A babakonyhát nem akarta nagyon ott hagyni, de végül sikerül elindulnunk.

Az étterem előtt találkoztunk a többiekkel. Beültünk, mikor már mindenki ott volt és vártuk Ildiéket. Nagy csoda történt, mert nem késtek! :) Időben ott voltak. Mikor Ildi bejött azért meglepődött, még ha nem is volt teljesen meglepetés.:) Mindenki rendelt valamit, addig pedig beszélgettünk. Biusnak hoztak egy kifestőt és pár darab színes ceruzát, amit inkább csak ledobált. Később kezdett kicsit nyűgös lenni, mert álmos volt. Illetve Ildi kislánya Bogi is néha jelezte, hogy éhes, vagy álmos. De nagyjából egészen jól viselkedtek a lányok. :)




Ebéd után kihozták a tortát! Itt, Szászváron csináltattam házi krémesből Ildinek. Mikor itt voltak nálunk, annyira ízlett neki, hogy ha volt lehetőség, akkor Attila vitt fel nekik hűtőtáskában. Úgyhogy egy Twilight képpel készült házi krémes torta volt a meglepi az ajándékon kívül. :)

Ildi így örült neki. :D

30 gyertya.

Ildi örült minden ajándéknak. Később mondta, hogy nagyon jól érezte magát és szép nap volt! Örülök, hogy sikerült örömet szerezni! :) A képeslapra amit adtam neki írtam egy verset is:

Születésnapodra (Ildinek)

Ide tartozol;

Erre a világra.

Hisz 30 éve lett

Életed oly drága.

Igaz mosolyod

Ne hagyjon el soha!

Legyen e napod

Egy igazi csoda!

2011.04.22.

Egy idő után Bius egyre nyügibb volt, mert álmosodott, így elindultunk. Igaz nem sokkal utána a többiek is mentek. Ahogy kikanyarodtunk az étterem előtt már durmolt is kis szöszkém. Elindultunk a Margitsziget irányába. Mikor leparkoltunk még aludt egy tíz percet, utána ahogy felébredt babakocsival elindultunk a kis állatkert irányába. Jó sokat kellett gyalogolni, mert majdnem a sziget közepén voltak az állatok. Biust a gólyák nem kötötték le nagyon, hiszen itthon látott már, igaz nem ilyen közelről.

Utána mentünk a lovakhoz, meg is simogattuk őket.


A nagy sláger viszont a kacsák voltak! :) Onnan alig akart elmozdulni. :)

Megnéztük még a Bambikat (őzikéket) és utána elindultunk vissza a kocsihoz. A hosszú visszaút előtt jó volt megint egy kis séta, igaz én a végére már elfáradtam. :)

Az úton volt egy kis alvás, utána pedig a kocsiban lévő ruháit próbálgatta fel.

Beugrottunk még Bonyhádon a Tescoba, ahol Bius elhagyta az alvós békáját. Szerencsére van belőle több darab is. Viszont hazafele kereste, de mondtam neki, hogy a béka már otthon tentizik és várja. Mikor beértem a lakásba gyorsan elővettem egy pótbékát, betettem az ágyba. Bius meg rohant és már ölelte is át. :)) Következő héten viszont meglett a béka, valószínűleg miután eljöttünk, utána adták le a recepción.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése