.

.

2012. november 15., csütörtök

Vallomás




Mióta komolyabban foglalkozom állatvédelemmel sok minden megváltozott. Sokan furcsán néznek és látom a szemükben, hogy azt gondolják: Csak kutyák... Csak...

Nekem egyetlen barátom, önzetlen családtagom gyerekkoromban Csak egy kutya volt. Csak egy kutya volt aki szeretett, akinek úgy voltam jó ahogy... Pedig nem úgy nőttem fel, hogy tisztelték volna az állatokat... mégis akkor már tudtam, hogy ne
kem ez nem tetszik így. Ők jobbak, mint mi, éreztem, hogy többek ők, mint Csak egy kutya, Csak egy macska stb...

Ők nem tudnak szólni, ha bajban vannak, nekünk kell oda figyelni rájuk. Ráadásul sokan nem veszik figyelembe, hogy az állatokat bántalmazók több, mint 90%-a máshol is erőszakos... családon belül, kívül... Tapasztalat, hogy minden egyes Csak kutya, macska megmentésével egy-egy ember, család élete is megváltozik. Sokan mégsem értik.

Amióta több ismerősöm lett a Csak egy állatot védők közül jobb lett a világ. Látom, hogy nem veszett még ki az emberi jóság, az önzetlenség, létezik összefogás, odafigyelés! Köszönöm nektek!!!! Nekem az örök optimistának még több optimizmusra ad okot, hogy vagytok!!!:))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése