.

.

2013. április 15., hétfő

Dorka is már nagy ágyban!:)


Eljött az idő, hogy Dorka is lecserélje a rácsos ágyat. :) Ismét felmentem a Vaterára és addig kutattam míg nem találtam, míg nem találtam egy ugyanolyan ágyat, mint Biusé jó árban. Szerencsém volt, mert pont volt egy nekünk való hirdetés, így Ati elhozta az ágyat egyik hétvégén. :) Szülinapi ajándéknak gondoltam, viszont nem bírtuk ki és előbb összeszereltük. Ennek Dorka és Bius is nagyon örült. Ugyanis Bius elfoglalta az új ágyat, hiszen az új neki kell!!:) Szerencsére Dorka pedig annak örült, hogy megkaphatta Bius ágyát. Én meg annak, hogy elég volt így egy leesésgátlót beszerezni, hiszen Bius ágya volt a falnál. Érdekes,hogy Biusnál nem kellett leesésgátló, de Dorkánál úgy láttuk jobb, ha van. ;) Bár lehet egy idő után elhagyható lesz majd. A lényeg, hogy mindketten élvezik az új helyet és az új helyzetet. :))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése