.

.

2010. szeptember 13., hétfő

Siófoki sportnap

Hétvégén elmentem Siófokra a kolléganőimmel céges sportnapra. Én egy kicsit kimozdultam, Attila pedig egy kicsit edződött Bius mellett!:)

A Balatonnál eléggé fújt a szél mikor odaértünk, de azért lesétáltunk a csajokkal a partra.


Később elmentünk szurkolni a fiúknak a focimeccsre. Először kint fociztak, néha esőben, a döntő játszmát pedig már bent tartották. Viszont nyertünk! :)

A nyertes csapat:


Ebéd, csajos vásárlás, vacsi után készülődtünk az esti bulira. Nagy nehezen rávettem Piroskát és Csillát, hogy karaoke-zunk. Mivel nagy tapsot kaptunk később énekeltünk még egyet!:) Neoton és Edda számokat adtunk elő.

Jó sokat táncoltunk!!!!:) Hajnali háromig bírtuk.:)



Nagyon fura volt Bius nélkül lenni ennyi ideig. Ok, másfél nap volt csak, de egy örökkévalóság ez a 24 órás szimbiózis után.:) Amikor hazajöttem futott hozzám és utána akárhova mentem mindig jött utánam, hogy nehogy megint eltűnjek. Persze másnapra már el is felejtette és visszatért a régi kerékvágásba.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése