.

.

2011. március 6., vasárnap

Farsang

Hajni barátnőm rendezett egy farsangi bulit, mint minden évben Felsőnánán. Eddig nem voltunk, de igén eljutottunk! Úgy volt, hogy Móni és Zsuzsi barátnőmék is jönnek, de végül különböző okok miatt otthon kellett maradniuk. Igaz mi is majdnem kihagytuk a farsangolást. Attila nagynénje vigyázott addig Biusra, míg mi elvoltunk. Szerencsére egyszer sem kelt fel aznap éjjel. Igaz biztos elfáradt, mert reggel is szinte ugyanúgy volt az ágyában, mint ahogy letettük és nála ez nagy szó, mert mindig pörög-forog. Ati szerint tőlem örökölte, pedig nem iiisss..:) Dehogynem! :)

Este 10 után indultunk el, addigra elkészültünk a "jelmezekkel". Attila majdnem Zorró lett, mert hasonlít Antonio Banderasra. :D Végül nem ruháztunk be fekete palástra, így maradt a gyorsan összerakható cowboy. Kockás inge van, farmer van, kalap van, egy műanyagpisztolyt pedig kölcsönvettünk Móni kisfiától Bencétől.


Én felhúztam az itthon található fehér kismamaruháim nagy részét és piros szigetelőszalagból keresztet tettem az ingemre és a hajpántomra, illetve a nyakamban lógott egy sztetoszkóp. Eredetileg nővérkének öltöztem így, de végül mindenki dortornéninek gondolt. Hm, határeset, elfogadjuk. Végül is sztetoszkópot a nővérek tényleg nem hordanak. :D

Odaérve tapasztaltuk, hogy sok volt a cowboy, volt néhány pap és pár katica, de a többiek "egyediek" voltak. Hajni báránybőrbe bújt farkasnak volt öltözve. Az odavarrt farkát később leoperáltam, mert már zavarta. Hosszú műtét volt a félhomályban cérnát vagdosni, úgy, hogy közben ne vágjak a nadrágba, de sikerült! :) Még jó, hogy doktornőnek/nővérkének öltöztem. :D


Egy kicsit táncoltam én is, aztán engedtem Attilát, hogy pörgessen meg mást is.:)


A Nád a házam című dalt felvettem Biusnak videóra, mert Gizi mama (nagynéni) szokta neki énekelni. Mikor másnap megmutattam rögtön megismerte és táncizott rá.:)
(A videót nem másolom be, mert nagy méretű, de kép is van. :) )


A fiúk egy kicsit rázták a hajukat. Attila a sajátját, Hajni leendő sógora, Norbi pedig a parókáját. :)

Hajni nővére Bogi és vőlegénye Norbi. Vagy Norberta? :D


A tombolán sajnos nem nyertünk, igaz nem is vettünk sokat. No meg Attila "úgy sem nyerünk, mert sosem nyerek" hozzáállása sem segített. :D Hajniék viszont több mindent is hazavittek, igaz nem kevés tombolát gyűjtött be a család. Úgyhogy kaptunk tőlük ajándékba két nyereményt is, egy plüsselefántot és egy kis cserép virágot, így hozhattunk valamit Biusnak is haza. Három után jöttünk el, hogy hazaérve egy kicsit még tudjunk aludni is. Bius hétkor keltett minket, így majd három órát sikerült is pihennünk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése