.

.

2010. július 11., vasárnap

Felújításavató:)

Végre "nagyjából" készen vagyunk a ház belső felújításával. Ennek örömére két hete meghívtuk Attila nagynénjeit és unokatesóit. Jó sokan voltunk, mindenki érkezett sorban a bográcsozásra. Bius nagyon örült Katának és Barnusnak a másod unokatesóknak. Csirkepörkölt készült. Lackó (Attila unokabátyja) kezébe vett az irányítást, így nekem a főzésre nem kellett odafigyelnem, tudtam egyéb dolgaimat intézni. No de ha ő szeret főzni, akkor miért is ellenkeztem volna. :)


Amíg készült az ebéd, addig a nagyok beszélgettek, a kicsik pedig homokoztak, illetve Bius később pancsizott is. Ennek eredménye az lett, hogy Kata és Barnus belemerte az összes vizet a homokozóba, jó nagy "sárt" csinálva. Ők élvezték! :)) Mi viszont száríthattuk ki a homokot, de sebaj, nem olyan nagy gondok ezek.

Később kicsi a rakást játszottunk amiben én nagyon elfáradtam és inkább bújócskára tértünk át. Jó néha gyereknek lenni! :) Az ebéd finom volt, be is sütiztünk. :)
Kata szomorú volt, mikor elmentek, mert még bújócskázott volna, de megígértem neki, ha megyünk hozzájuk, akkor folytatjuk.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése