.

.

2010. augusztus 7., szombat

Első szülinap!

Ezt a verset írtam Biankámnak születésnapja alkalmából:

Boldog szülinapot!

Mint pillangónak a naplemente

Oly gyorsan jött el ez a nap.

Elröpült, mint szikra fénye,

Hisz eljött az első szülinap!

Boldog ünnepet kíván, ki szeret,

S mindig övezze lelkedet szeretet.

Legyen minden napod önfeledt,

Szerencse kísérje, óvja léptedet.

Anya





Hamar eljött ez a nap is! Pedig nemrég született Bius! Kis "csurika" volt. Picurka kezekkel, lábakkal. :) Emlékszem milyen sokáig figyeltem és gondolkodtam azon, hogy vajon hogy fért el a hasamban és vajon hogy fért ki szülésnél? :)






Most pedig már mászik, pakol, gesztikulál, járkál, határozottan mutatja, hogy nem-nem! stb.stb.stb.:) Sokan mondják, hogy gyorsan megy az idő, de ilyenkor látni, hogy tényleg így van. A szülinapot szombaton tartottuk. Meghívtuk Attila nagynénjeit és persze itt voltak anyuék, dédik, apósék, öcsémék is.






A dédik a konyhában tüsténkedtek, segítettek megfőzni a levest és sütni a husikat, addig én a köreteket készítettem el. Bius persze közben egyfolytában a konyhában lett volna, hiszen látta, hogy ott van a "buli"! :)




Amíg készült az ebéd és épp nem a konyha volt érdekes, addig Szandival játszott Bius, illetve a mamák, papák, nagynénik, nagybácsik is felváltva játszottak a lányokkal, vigyázva a kicsikre.



A "nagyok" addig beszélgettek, pihentek (Teca a sarokban) :)


Persze a levegőzés sem maradhatott el. :)





Több torta is volt. Egy gesztenyés, egy Bambi vaníliás és egy gyümölcstorta. Biusnak gyűjtöm a Bambi ruhákat, tárgyakat, mert mikor még nem tudtuk, hogy fiú lesz vagy lány, akkor a hasamban Bambinak szólítottuk. Aztán így maradt ez majdnem féléves koráig. :)

Mikor akartam Biussal egy tortás képet, akkor első dolga volt bele nyúlni a krémbe. :) Utána pedig nehezen lehetett megakadályozni abban, hogy ne csapja le a gyertyalángot. :))





A gyertya "elfújása" után jöhetett még egy kis játék, hintázás!:) Persze a lányok ekkor már fáradtabbak voltak, így volt néha egy kis hiszti, hogy ki mivel játszik éppen. De én is próbáltam Szandit elfoglalni kisebb-nagyobb sikerrel.:))

Ez aztán egy csudi "jópofa" kép!:)


Szandi keresztlányka, unokahugi.

Legtöbbször Bius szülinapi triciklije volt a vita tárgya. Szandi többször is beleült. Bius meg Szandistul tologatta tovább.:) Nagyon erős a kicsi lány! :))

MÁSNAP

Vasárnap öcsémékhez mentünk megünneppelni Szandi második szülinapját. Érdekes, hogy Bius július 28-án jött a világra, Szandi augusztus 1-jén, és én is augusztus 1-jén születtem. Túl sok oroszlán lett a családban! :))







3 megjegyzés:

  1. Utólag is nagyon boldog szülinapot Biusnak, nálunk az egész család betegeskedik, kissé szétcsúsztam... Puszi nektek!

    VálaszTörlés
  2. Köszönjük!:) Nektek meg jobbulást! Majd beszélünk még úgyis msn-en.

    VálaszTörlés
  3. Én is kicsit megkésve,de nagyon nagyon boldog szülinapot kívánok mind a kettőtöknek!!!:)

    VálaszTörlés