.

.

2010. augusztus 7., szombat

Programok

Csütörtökön Ildiéknél voltunk Pesten, amíg Attilának dolga volt. Beszéltettünk egy kicsit, később sétáltunk is a babákkal, Bius jót aludt a levegőn.



Végre megfoghattam Bogit is!:))



Csúszdáztunk is, ami nagyon tetszett Biusnak!:)


Hazafelé meg kellett állni Dunaújvárosnál pihenni egy kicsit (odafelé nem volt gond). Úgyhogy Bius kinyújtotta a lábait egy kicsit a benzinkút körül. :)





Ma Giziéknél voltunk ebédelni, mert a 30. szülinapom alkalmából meghívtak. Mindig mézes krémes sütit kérünk tőle, mikor süt, így most ebből csinált nekem egy tortát! :) Nagyon ötletes volt. A tetején pedig cukorból volt rászórva a 30-as szám. Persze finom is volt a torta! :)

Na de hagyjuk az én szülinapomat, hiszen én csak fiatalodom! :))




Mivel Bius haja már elég hosszú volt és nem lehet mindig felkötni sem kis copfban, így elvittük Anikóhoz a fodrászunkhoz, hogy vágja le a haját. Egyrészt sajnáltam levágatni neki, de muszáj, hogy megerősödjön a haja. Ahhoz képest, hogy arra számítottam, hogy alig lehet majd lefogni egész jól viselte. Eljátszott egy keksszel és csak néha nézett fel, hogy ki matat a fején.:) Illetve a lehulló hajszálakat próbálta elkapni.:) A végén pedig odaadta Anikónak a kekszet fizetségként! :D
Így néz most ki csurikám! Kicsit Audrey Hepburn.:)) De jól áll neki, kiemeli az édes pofiját!




1 megjegyzés: