.

.

2011. május 7., szombat

Felújítás


Eléggé elúsztam a bejegyzések készítésével, de a képek fel voltak már töltve, így már csak a szöveget kell hozzá írni. Még szülés előtt beterveztünk egy lakásfelújítást. A nappaliban és a szobánkban még mindig csak egy-egy konnektor volt, így már mikor ide költöztünk szerettük volna, ha nem hosszabbítók között élünk, de most végre meg is valósítottuk. Úgyhogy volt falvésés, vakolás, minden ami közben úgy gondoltam, hogy soha nem leszünk kész! Bius addig Gizi mamáéknál (Ati nagynénje) aludt két napot, mivel szegénynek az ágyát is tele pakoltuk és akkora rumli volt, hogy nem is lett volna biztonságos, ha itthon van. Persze nagyon hiányzott, de szerencsére jól érezte magát és nem volt gond az alvással sem. Készítettem egy-két ilyen volt, ilyen lett képet. A festés azért dobott a végén egy kicsit az egészen, akkor már úgy éreztem, hogy talán látom a végét. :) Persze egy kicsit elfáradtam. Sokat pakoltam, vakoltam én is, festettem stb. Persze létrára azért nem én álltam.:) Öcsém is jött segíteni, de épp lázas volt szegény. Gizi mama jött ki később segíteni takarítani. De most már majdnem minden a helyén van! :D

Felújítás alatti képek:











Felújítás utáni képek:
Bius szobája (csak átrendeztük egy kicsit)


Nappali (az ebédlősarok maradt a régi)




Előszoba


Hálószoba (csináltattam "magyar népmesés" falmatricát az ágy fölé) :)




Konyha



Bius a nagy takarításban próbált minket utánozni és segíteni feltörölni a padlót. Persze volt, hogy csak összekente a már tiszta tükröt. :) Mikor megtalálta a felmosórongyot és a szivacsot, rögtön neki állt a szobánkban felmosni. Csináltam róla egy videót, de nem sikerült feltölteni többszöri próbálkozásra sem, így csak a linket másolom be.

http://www.youtube.com/watch?v=G1UV8B03ZyI

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése