.

.

2011. október 14., péntek

11. évfordulónk!

Idén októberben volt Atival a 11. évfordulónk. Hihetetlen, hogy már 11 éve volt, mikor az akkori Soul6-ban végre igent mondtam arra Atinak hosszas udvarlás után, hogy járjunk. :)) Néha kevésnek tűnik, de ha vissza gondolok, hogy mi minden történt azóta, mennyi helyen jártunk együtt, akkor pedig többnek, mint 11. :D Tavaly adtunk egymásnak a kerek évforduló alkalmából ajándékot, de egyébként egy ideje már nem szoktunk, hanem megbeszéltük, hogy inkább közös programot csinálunk az évfordulón, így a házasságin is. Persze azért kaptam egy szép szál vörös rózsát, én pedig sütöttem egy vakondtúrás tortát. :)


A közös élmény pedig idén egy színházi előadás volt. Próbáltunk olyan programot keresni, ami nem kezdőik túl későn a lányok miatt, akik addig Gizi mamáéknál voltak. Nagyon szeretnek ott lenni, de nem csoda, hiszen imádják őket!:)

Szóval, a Pécsi Nemzeti Színház oldalán találtam egy jó kis vígjátékot, amiről jókat olvastam, így meg is vettük a 17 órási előadásra a jegyeket. A darab címe Csókol anyád! volt. Nagy Ervin és Vári Éva vendégszínészek játszották. Mivel kétszereplős, így az elején kicsit unalmasnak találtam, de ez csak az első negyed óra volt, utána elkaptam a fonalat. :D


Mivel nem lehetett képeket készíteni így netről töltöttem le egy párat a hangulat kedvéért. :)


Nagyon szép nappal is a színház épülete, de szerintem esti fényben még mutatósabb.
Pécs eddig is nagyon szép volt, de amióta egy-két teret, utcát felújítottak, azóta még hangulatosabb lett a belváros.

Mi a Színház előtt, színház után :))


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése