.

.

2012. március 8., csütörtök

Nőnap

Személy szerint nem rajongok a nőnapért. Egyrészt rendben van, hogy sokáig nem voltak egyenjogúak a nők a férfiakkal szemben, illetve sokszor még ma is így van. Viszont arról nem tehetek, mert nőnek születtem! :) Arról tehetek, hogy milyen anya vagy feleség vagyok, tehát az anyák napja rendben van pl. Persze jól esik egy kis kényeztetés, de akkor ne csak nőnapon legyen. Szóval még magam is viaskodom ebben a kérdésben, de nem vagyok nagy nőnapi rajongó!:) Persze biztosan rosszul esne, ha március 8-án nem kapnék egy szál virágot legalább Atitól, mert már szokássá vált. Bár inkább nőnap, mint Valentin-nap! Azt egyáltalán nem tartjuk!:)

A lényeg, hogy ma reggel Ati mikor megjött a boltból, akkor hozott egy szál virágot. Később láttam, hogy a lányoknak is hozott egyet. Biusnak odaadta a kis szál tulipánt (Dorka még megette csak volna:) ). Annyira örült neki, hogy apa hozott neki virágot, hogy hangos nevetésbe, rötyögésbe kezdett szinte reszketve kuncogott!:))


Csináltunk egy-két képet is, de később Bius szétszedte a tulipánt és a belsejét felaprította. :D Meg tudtam még menteni a szirmokat és gyorsan vázába téve rábeszéltem Biust, hogy hagyja ott, mert ott a helye! :))


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése