.

.

2012. március 30., péntek

Tojásfa

Többször is terveztem, hogy Húsvétkor díszítésnek csinálok tojásfát. Egy ismerősömnél láttam is barkából elkészítve. Ezen felbuzdulva előszedtem a műanyag dísz tojáskákat, vettem hozzá még egy pár darabot. Viszont mikor barka után érdeklődtem kiderült, hogy már nincs. :( Egy ismerősömtől kaptam a tanácsot, hogy csavart füzet is lehetne használni és az nem virágzik le! :) Atit el is küldtem a virágboltba, de csak olyat kapott, amin rajta volt még a háncs. Viszont már nagyon akartam tojásokat aggatni, ezért úgy döntöttem jó lesz az is!:) Biusnak nagyon tetszett a fa, el is gondolkodott alatta. Szerinte, mivel Karácsonykor Karácsonyfa volt, akkor most azért van Tojásfa, mert füvet rakunk a nyuszinak! :)) Milyen igaz! :P

Később festettünk Biussal tojásokat is. Rajzoltunk rájuk viasszal, matricáztunk stb. Egy hirtelen ötlettől vezérelve az egyik tojásra Bius nevét írtam fel. Utána fogtam még egy tojást és ráírtam Dorka nevét is. Ezek után valahogy magától jött, hogy kell egy harmadik tojás is, amire Gina neve került. Miután megszáradtak betettem a három tojást egy kis kosárkába. Jó így "együtt látni őket", ha másként már nem lehet...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése