.

.

2012. május 8., kedd

Cirkuszban

Mikor Zumbára tartottam múlt héten, akkor láttam egy plakátot, ahol hirdették, hogy Cirkuszi előadás lesz Szászváron hétvégén. Hazaérve Atinak fel is vetettem, hogy mi lenne, ha elvinnénk Biust. Dorkának még úgy gondoltam, hogy hangos lenne. No meg kell Biusnak a külön idő, hogy érezze nem szorult háttérbe, csak mert Dorka megszületett. :)
Szombaton délelőtt többször hallottuk ahogy a cirkuszi kocsi a hangos bemondóján hirdeti a programot. Úgyhogy fel is készítettem Biust, hogy megyünk és mit fogunk látni.

Mivel szombaton Nordic túra volt, így a vasárnapi előadást céloztuk meg.

Bius ügyesen odaadta a megvásárolt jegyet a jegyszedő bácsiknak, akikről később kiderült, hogy zsonglőrök, mutatványosok.:) Megfigyelésem szerint két családból állt a cirkuszi társulat szülőkkel és gyerekekkel. Felváltva ültek a kasszánál, a "dj pultnál", álltak a bejáratnál vagy éppen szerepeltek a porondon. :)

Volt tányérpörgetés, kiskutyák mutatványoztak, zsonglőrködés, késdobálás, légtorna, kígyók, lovak, lámák, egykerekű biciklisek, bohóc stb. A bohóc a közönségben ülő gyerekeknek dobált egy labdát és ők visszadobták, így Biusnak is jutott és ügyesen visszadobta.:) Utána interaktívan néhány gyerek egy kis vonatozás után bemehetett a porondra is megmutatni mit tudnak. :)


Katt a képre és előjön nagyban, akkor látszik is valami. :)

Biusnak tetszett minden, mindenkit megtapsolt, hiszen ügyesek voltak. :)



Közben volt egy kis szünet, akkor a gyerekek szerettek volna a kinti vonatra ülni és körhintázni, de épp, hogy mindenki el kezdte csodálni az állatokat és simizni őket el is eredt az eső. Viszont az előadás végén már nem kellett esernyő, úgyhogy Bius is rögtön bepattant a kis vonatba. :))
Nagy nehezen rábeszéltem, hogy induljunk haza, bár nem volt könnyű. :P




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése