.

.

2012. május 13., vasárnap

Halász Judit koncert

Már régóta terveztem, hogy Biust elviszem Halász Judit koncertre. A honlapon lestem, hogy mikor jönnek Pécsre, illetve írtam is nekik. Év elején még egy pesti koncert is majdnem összejött, de majdnem rászerveztem a Busó-járásra, így maradt a pécsi helyszín. :) Sokszor hallgattuk a régi és az új albumokat is és néztük a videókat, úgyhogy nagyon vártuk már mindketten.:) Dorkát nem vittük, mert ő kicsi lett volna még hozzá, úgyhogy ő addig Gizi mamázott, Szilárd papázott. :)

------------------------------------
Attila pedig elment kutyát menteni, bár sajnos sikertelenül, mert az útközben látott kutya már nem volt ott, mire visszament ... :( Reméljük, hogy hazatalált, vagy valaki jó szándékú ember vitte el! ...
Egy ideje a bonyhádi állatmenhelynek besegítünk például, ha fuvar kell nekik stb. Illetve a komlói állatvédők tagjaként keresünk kutyusoknak gazdit, szervezünk fuvart stb. A sok gazdikereső ellenére vannak azért sikersztorik, amik viszik tovább a lendületet!! :)
.......................................................

Szóval koncert. :) Jutka néni (aki pont Gina születésnapján lesz 70 éves idén!) viszonylag időben kezdte a koncertet és egy órás volt. Bius már nem nagyon bírta kivárni, amíg elkezdődik, pedig nem is értünk oda annyival hamarabb. :) 


Utána kitalálta, hogy odamegy előre a nagyobb gyerekekhez. Ennek az lett a vége, hogy nekem is oda kellett mennem, mert a nagy fiúkat, lányokat tolta odébb, hogy ő akar az első sorban állni. :))

Később viszont a színpad oldalán lévő kis "táncteret" megtalálva keresett táncpartnereket. :) Egy kis keresgélés után rátalált egy kisfiúra, aki ugribugrizott, így elkapta. :))

Videóbizonyíték.:)

http://www.youtube.com/watch?v=JUf10FtfBgY&feature=youtu.be

 

 

 


Mikor vége lett akkor maradt volna még és kérte, hogy legyen még zene. No de ez nem rajtunk múlt, úgyhogy nagy nehezen rábeszéltem, hogy induljunk el és keressük meg apát. :))
Szerintem ha jönnek még Pécsre, akkor biztosan elmegyünk! Nagyon jó élmény volt! Én is most voltam először Halász Judit koncerten, úgyhogy egy kicsit én is gyerek lehettem a dalok szövegét hallgatva. :) Illetve az jutott még eszembe, hogy szeretnék én is 70 évesen így ugrálni, ahogyan Jutka néni ugrált a színpadon. :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése