.

.

2012. május 21., hétfő

Tankcsapda koncert!

A bográcsozás után Biust Ati elvitte Bandi papáékhoz, bár nem mondtuk meg neki, hogy hova megy, mert Laci papánál és Teca mamánál szeretett volna maradni. Viszont úgy volt megbeszélve, hogy Kishajmáson alszik. Igaz odaérve egy kis idő után már nem firtatta a dolgot. :) Dorka pedig ment Gizi mamáékhoz aludni. Próbaalvás volt, mert még nem aludt máshol Dorka. :) Szászvár felé felvettük Zsuzsi barátnőmet és Bálint haverunkat. Ők is jöttek a koncertre. Atinak volt négy regisztrált jegye így a második két helyet az nyerte meg aki előbb jelentkezett a hívásunkra. :)) Szóval öt óra után már indultunk is Pestre! A koncert 20 órakor kezdődött és pár perccel kezdés után már ott is voltunk a Hungaroringen. :)


 


 

Másfél órán át nyomták a srácok és utána, mikor a tömeg a  "Vissza! Vissza!" kiabálás mellett kántálta, hogy "Tankcsapda! Tankcsapda!" még egy fél óra ráadás következett!






Anno a bólyi címerező táborokban ismertem, szerettem meg a bandát. Igaz nem minden számot ismeretem a koncerten játszottak közül, de a ritmus úgy is benne van az ember lábában egy dal után. :)) Amiket ismertem pedig hangosan énekeltem én is. :) Bochkor Gábor is besegített az egyik számnál gitárjával. 

Az élményt magát nem is tudom nagyon körbeírni, aki volt már a fiúk koncertjén az tudja, hogy milyen .:)) Metálvilla! :))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése