.

.

2010. december 30., csütörtök

Karácsonyi rokonjárás, Ati szülinap


Mint minden Karácsonykor most is körbejártuk a rokonokat. Mivel apósomék megbetegedtek, így más lett a sorrend, mint amit eredetileg terveztünk. Először így Giziékhez (Gizi mamáékhoz) mentünk 25-én, ahol Attilának meglepetés is volt, a szülinapjára kapott egy mézeskrémes tortát. :)





Másnap reggel én is megleptem Attilát egy gesztenye tortával. Jól meglepődött, mert előtte nap hoztam el a cukrászdából, és addig a szomszédunknál dugtam el a hűtőbe, így nem is sejtette, hogy mire készülök. :)



A meglepi után indultunk is Magyarszékre, Ati keresztszüleihez, ahol Biust várták a másodunokatesók, Kata, Barnus és Csongor. Bius persze megint felfedezett mindent a konyhában evés előtt, aztán az ajándékbontogatásnál is mindenki más játéka érdekelte csak az övé nem. :) Elindult a káosz a szobában! Viszont a nagyok is jól elbeszélgettek addig.


Másnap itthon voltunk, ami nem is volt baj, mert Bius kedett kicsit fáradni a jövés-menésben. 28-án viszont mentünk Bandi papáékhoz. Bius elég jól vette az akadályt, hogy a lakásban belül volt egy lépcsőfok. Miután hasalt rajta egyet, utána már szólt, nyújtotta a kezét, hogy segítsünk lemenni neki. :)

Séta előtti öltözködés:

Ebéd utáni szieszta:





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése