.

.

2010. december 5., vasárnap

Pizza party és Bence előszülinap

Móni barátnőm kisfia nemrég lett négyéves. Mivel apukája előbb ment vissza külföldre dolgozni, mint a szülinap lett volna, így előbb lett megtartva is. Többször is. :D Ünnepeltünk nálunk is, ünnepeltek a nagyiéknál és otthon is. Milyen jó is Bencének!:) Szóval hétvégére össze gyűltünk és sütöttünk egy szép nagy pizzát. Én gyúrtam a tésztát, a többiek pedig hozták a feltétet. Mivel pizzakrém nem volt a boltban, így azt is improvizáltuk. Tettünk rá szalonnát, kolbászt, sajttal töltött oliva bogyót, kukoricát és természetesen jó sok sajtot. Igazi vastag tésztás lett, gazdag feltéttel. Képet ismét nem készítettem, így egy letöltöttem egyet a hangulat kedvéért. :D


Miután befaltuk a pizza nagyját (persze Ati lekaparta az oliva bogyót róla) jöhetett a torta. Zsuzsika kente meg joghurtos krémmel. A torta tetején volt egy kis tűzijáték is, Bius először rémülten nézett rá, de mivel látta, hogy én nyugodt maradtam, így ő is megőrizte a hideg vérét. :D


Bius inkább játszott a sütivel, de azért evett egy-két falatot közben.


Bencének vettem egy dinós kártyát szülinapjára. Azért rákérdeztem, hogy szereted a dinókat? Válasz: -Nem! :)) Mondom, ok, akkor majd elcseréled. :D Persze Móni rögtön mondta,hogy mostanában mindenre ezt mondja, hogy nem, még, ha igen is. A tortára is úgy várt, mondogatta, hogy hozzuk már. Mikor pedig ott volt egy falatot nem kért. Szóval így már elhiszem. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése