.

.

2010. december 30., csütörtök

Második betegség

Szerencsére Bius nem volt eddig csak egyszer beteg, de hó elején ismét lázasan ébredt, illetve csak hőemelkedéssel, de azért adtam neki egy kis Nurofent. Jobban is lett, evett is, de délután már sokat aludt, keveset volt fent. Estére már lázas is volt, másnap viszont megint csak hőemelkedés, de azért elvittem a doktornőhöz. Igaz akkor már jobban volt, de gondoltam inkább nézzék meg, abból nincs baj. Valami vírust szedett össze, ugyanis akkor volt, hogy egyik nap hideg idő volt, másnap pedig sokkal melegebb, így a bacilusok, vírusok is jobban támadtak. No én is rögtön összeszedtem egy megfázást. Persze tudom én, hogy nem kellett volna egy pólóban kimenni a postáért.:) Közben a fejést is abbahagytam (mondjuk pont utána lett beteg Bius). A dokim azt mondta, hogy összehúzódásokat okoz a fejés is, így hagyjam inkább abba. Utána olvastam és sokan ezen a véleményen vannak, de még többen csak az utolsó harmadban javasolják a szoptatás, vagy fejés befejezését. Igazából nem ezért hagytam abba, hanem úgy gondoltam, hogy a terhesvitamin csak oda jusson ahova nagyobb szükség van, illetve a cickók is már egyre érzékenyebbek voltak. De végül is majdnem másfél éves koráig kapott anyatejcit Bius, ez is nagy teljesítmény!:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése