.

.

2011. november 5., szombat

Nóri és Barna nálunk

Nórival egy iskolába jártunk, később pedig kiderült, hogy egy helyre költöztünk, így 2007-ben a pécsi buszon munkába menet újra felvettük a kapcsolatot. Nem lakunk egymásról messze Szászváron belül, mégis ritkán találkozunk. Egyszer mi megyünk hozzájuk, egyszer ők jönnek hozzánk, bár ez az utóbbi időben megdőlt, mert mi voltunk náluk már többször. :) Ma viszont eljöttek, én pedig sütöttem pizzát (ismét :) ), illetve készítettem tiramisut, Ati örömére. Régen csináltam már, de saját érdekében, mert elhatározta, hogy lefogy pár kilót. Szerintem nincs szüksége rá, de azért tekeri a szobabiciklit minden nap. Ártani nem árt az a lényeg! :)

Mikor Nóriék megjöttek, akkor Bius nem akart velük először barátkozni, de mielőtt elmentek már ott tartott, hogy elmegy hozzájuk nyaralni. :D Gondolom egy idő után rájött, hogy már ismeri őket, na meg barátságosak is, így főleg Barnát mindig húzta maga után a gyerekszobába olvasni, játszani. :) Dorka is nagyon magyarázott nekik és az első perctől a tündéri mosolyával kápráztatta el őket!

Sajnos siettek Nóriék így nem volt sok időnk beszélgetni, de majd legközelebb! Na és remélem nem megint ennyi idő elteltével futunk össze újra! :)) Viszont megtudtam egy titkos információt (nem velük kapcsolatban), ami tényleg titkos, így nem írom le majd csak később, ha már személyesen halljuk az egyik közös ismerősünktől... :)

Sajnos elfelejtettünk képeket készíteni, így most ez egy kép nélküli bejegyzés lett. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése