.

.

2011. augusztus 27., szombat

Hajni barátnőm nálunk! :)


Hajni barátnőm mindig be van táblázva. Olyan, mint egy örökmozgó, mindig megy valahova, vagy jön valahonnan! :) Éppen ezért, mikor felhívott, hogy ezen a hétvégén el tud jönni, akkor rögtön átszerveztük a szombatot. Egyedül a fodrászt nem mondtam le, de azt hamar elintéztem nap közben. :) Attila pénteken Pestről haza felé beugrott érte, így itt aludt. Bius már nagyon várta, mert nagyon szereti. Ritkán találkoznak, de nem felejti el és mindig emlegeti, illetve, ha hasonló lányt lát az utcán már eszébe is jut!Úgyhogy amint ide ért Hajni már le is csapott rá Bius és tíz perc alatt átrendezve a szobáját megmutatott neki mindent ami érdekes lehet. :) Rángatta mindenfele, de jót szórakoztak. :)

Néha egy kicsit hagyta, hogy Dorkát is dajkálja. :)

Atinak mondtam, hogy csináljon rólunk egy-két közös képet, mert kevés van ilyen. Hajni szerint az első lett a jobb, szerintem a második, így mindkettőt felteszem. :)

A fodrász jó "rövidre" levágta a hajam, ahogy látszik kb. 10 centivel lett rövidebb. :)

Mielőtt Hajni elindult haza megkérdeztük, hogy lenne-e Dorka keresztanyukája. Attilával mindketten rá gondoltunk ebben a témában. A válaszon meglepődtem. Azt gondoltam, mivel már vannak keresztgyerekei így nem dobja fel nagyon a téma. De szó szerint a nyakamba ugrott, hogy mindig is vágya volt, hogy egy kicsi babának legyen a keresztanyukája, mivel a jelenlegi keresztgyerekei már nagyobb gyermekként estek át a keresztségen! Szóval örültünk, hogy örült. :D Hajni eszembe juttatta, hogy az esküvőnkön lehetett először koszorús lány, ami szintén nagy álma volt. Persze azóta már volt még vagy ötször ebben a szerepben. :) De tényleg öröm, hogy ezt a vágyát is teljesíthettem! :)

Mivel elég jó idő volt, így miután Hajni elindult a buszra Ati elvitte Biust a strandra egy kicsit. Kiara is ott volt, így játszottak egy jót. :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése