.

.

2011. augusztus 31., szerda

Magyarszéki búcsú


Mint minden évben, idén is augusztus utolsó szombatján Magyarszéken ebédeltünk Attila keresztszüleinél. Ilyenkor tartják ugyanis a faluban a szokásos búcsút. Bius már nagyon várta, mert mondtam neki, hogy majd körhintázhat. Odafele alig negyed órát aludt a kocsiban, így gondoltam, hogy hamar el fog fáradni.
Ebéd előtt még nem látszott rajta, futkározott az udvaron, játszott másod unokatesóival, Katával, Barnussal és Csongorral. A domboldal tetejére Laci leszúrt egy kötelet és azon ügyesen mászkált fel-le Bius, mint egy kis hegymászó! :)


Miután Zsoltiék is megérkeztek ebédeltünk mi is. Persze felváltva, így mindig valaki figyelt a gyerkőcökre.

Ebéd után mindenki kiment az udvarra. A gyerekek folytatták a játékot, illetve mi is játszottunk egy kicsit. Vagyis célba lőttünk egy ásványvizes palackra. Egyet lőttem én is. Legalább már 15 éve nem lőttem légpuskával, de elsőre eltaláltam a palackot.:) Kata és Barnus is nagyon ügyes volt (persze kis segítséggel). Csak úgy folyt a víz a feltöltött palackból, mint a vízesés! :D


Egy idő után, mikor már a gyerekek eleget rágták mindenki fülét lementünk a búcsúba.
Biust felültettük egy kis körhintára (persze Ati is odaguggolt mellé, nehogy szökjön). Szerencsére, mivel Bius már eléggé fáradt volt nem volt gond, maradt a fenekén. :) Az álmosság miatt nem látszott rajta, de élvezte a dolgot.

Később Lackóval is ment egy kört.

A körhinta után a vonatot nézte ki magának. Egyedül nem mertem volna felültetni, de Teca befizette Barnussal és Katával együtt Biust is. Így hármasban vágtak neki az utazásnak. :)

Dorka egy darabig aludt az árnyékban, aztán mikor felébredt kezdődött a mosolyparádé! :) Nagyon mosolygós baba. Etetés közben is sokszor csak mosolyog evés helyett. :D
Teca egy kicsit megdajkálta, amíg én Biust fényképeztem.



A gyerekek kedvence a trambulin volt. Kata és Barnus a nagyobbra pattant fel, míg Csongor és Bius a kicsit próbálták ki.



Csongort úgy kellett kikergetni a háló mögül, annyira élvezte, hogy nem akart kijönni. :)

Szívesen maradtunk volna még, de Bius már nagyon álmos volt, a negyed óra alvás nem volt neki elég. Mikor láttam, hogy hiszti közeli állapotban van, akkor elindultunk haza. Amint elindult az autó és a tejcsis üveget betette a szájába már durmolt is az alvós békáján. :) Persze Dorka is hamar elaludt. Mikor a ház elé értünk még nem ébredtek fel, így nem szálltunk ki rögtön a kocsiból. Minden összevetve jól éreztük magunkat, főleg a gyerekek, ami a lényeg! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése