.

.

2011. augusztus 1., hétfő

Szülinapom

Bius szülinapja után 1-jén eljött az én szülinapom is. A tavalyi (30.) születésnapomat a barátnőmékkel együtt ünnepeltük meg, akik szintén jubiláltak. A blogban is írtam a jó kis buliról! :) Atitól viszont egy strandtürcsit kaptam elsőre. :) Később vett egy nyakláncot, amit becseréltünk egy fülbevalóra és egy gyűrűre. Idén inkább leadtam a rendelést, hogy mit szeretnék, nehogy megint kellemetlen meglepetés érjen, mert valljuk be a 30. szülinapra nem strandtürcsi illik. :D Szóval kinéztem egy étkészletet, amit végül meg is kaptam délután.

Reggel viszont meglepődtem, mert Attila elment a boltba zsemléért, ahogy szokott. Mikor hazaért akkor bejött a szobába egy tortával, rajta egy szál égő gyertyával és egy szál rózsával! Kellemesen meglepődtem.:) Bius viszont azt hitte, hogy megint ő kapott tortát és természetesen ő is elfújta kétszer a gyertyát. :) A torta házi krémesből készült, itt a szomszéd cukrászdában. Annyira finom a házi krémesük, hogy már többször csináltattunk belőle tortát. Mindig sikert is arat és hamar el is fogy. :) A második meglepetés akkor ért, mikor az egész napos sms-ek, telefonok után este a gép elé ültem és facebook-on ill. iwiw-en is rengetegen írtak. Az értesítések miatt a postafiókomban is több oldal csak közösségi üzenetekkel volt tele.:) Köszi itt is még egyszer mindenkinek aki gondolt rám! :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése